Elektronsko bankarstvo
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio JaracK 08. novembar 2013. Prijavi dokument
Segmentiranje tržišta
«Segmentiranje tržišta je proces podjele tržišta na različite grupe kupaca na osnovu njihovih potreba, karakteristika ili ponašanja, koje mogu zahtijevati posebne proizvode ili marketing miksove.» – prema Kotleru i Armstrongu.
Marketari znaju da ne mogu da dopru do svih kupaca na tržištu ili bar da zadovolje sve kupce na isti način. Broj kupaca je ogroman, oni su preširoko locirani i previše različiti u svojim potrebama i načinu kupovanja.Preduzeća se sve više okreću ciljnom marketingu, odnosno identifikovanju tržišnih segmenata, izboru jednog ili više njih i razvijanju proizvoda i marketing miksova prilagođenih tim ciljnim grupama.
Tri ključna koraka u ciljnom marketingu:
Aktuelne prilike u avio-saobraćaju
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio roska1 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.