Potrošačke uslužne organizacije
Objavio Stefan1233@ 24. decembar 2024.
Diplomski/master radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio studenti.rs 15. april 2019. Prijavi dokument
1. UVOD
Banke kao finansijske institucije do skoro nisu koristile marketing u svom poslovanju. Razlog tome jeste taj što nisu imali ni potrebe da koriste marketinške alate.
Vremenom raste broj banaka i samim tim sve je teže zadržati postojeće klijente, a nove sve teže pridobiti. Potrebe klijenata su sve veće, a sve ih je teže i uočiti, kao i zadovoljiti. Dosadašnji način pružanja bankarskih usluga postaje neprihvatljiv jer se promjenom i razvojem informacionih tehnologija očekuje brže i jednostavnije pružanje usluga.
Marketing kao poslovna koncepcija treba da pomogne u aktivnostima banke na:
1. pribavljanju finansijskih sredstava i
2. u njihovom plasiranju.
Dvjema osnovnim i drugim aktivnostima koje obavlja bankarska organizacija rješava značajne finansijske probleme korisnika svojih usluga koji čine polaznu osnovu za marketing programi kombinaciju instrumenata marketinga.
Objavio Stefan1233@ 24. decembar 2024.
Objavio EmilijaT 22. decembar 2024.
Objavio gujder 22. decembar 2024.
Objavio Avdas 24. decembar 2024.
Objavio Tatijana1611 24. decembar 2024.
Objavio kristinalogoped 24. decembar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.