Odlomak

Dosadašnje analize i praksa ukazuju na to da se brend stvara dobro planiranim i strpljivim radom, kao i dugoročnom strategijom sopstvene ponude. U suštini brend čini skup podataka koji su vezani za proizvode

i usluge, a čiji bi krajnji cilj trebao biti prepoznatljivost kvaliteta neke kompanije ili organizacije. Brend je sastavljen od njegove vrednosti (engl. Brand Equity – količinu sredstava koju je neka kompanija uložila

i njega), identiteta (engl. Brand Identity – fizička i verbalna promocija brenda), svesti (engl. Brand Awareness – odnos potrošača u prepoznavanju brenda i njegovog povezivanja sa odgovarajućim proizvodom ili uslugom)

i na kraju, ali ne i najmanje važan element je prepoznatljivost brenda (engl. Brand Recognition – skup pozitivnih osećanja o pojedinom brendu u svesti čoveka).

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 30 stranica
  • Poslovna ekonomija -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET U BEOGRADU - Fakultet Političkih nauka  

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari