Odlomak

Rad sa kupcima je bitna stavka u bilo kojoj velikoj organizaciji. Da bi uspešno sproveli svoje promotivne ili prodajne planove potrebno je imati uvid u ciljnu grupu kojoj su naši proizvodi ili usluga namanjeni. Smanjenje troškova poslovanja je takođe ozbiljan problem u današnjem poslovnom okruženju, bilo kroz optimizaciju zaliha ili kroz što brži obrt kapitala.
Odeljenje za odnose sa kupcima ili CRM odeljenje je deo organizacije koji bi prevashodno trebalo da se bavi intereakcijom kompanije sa kucpima tokom čitavog njihovog životnog veka. CRM putem analize ponašanja kupaca i optimizacijom marketing troškova, prati kupce od njihove akvizicije preko razvoja do eventualnog odlaska. Ovo se postiže analitičkim metodama kako bi pravilno profilisali određene segmente kupaca, predvideli njihovo ponašanje na osnovu istorisjkih rezultata i kao krajnji cilj isporučili određenu poruku koja će navesti kupca na reakciju npr. kupovinu proizvoda, obilazak radnje ili web sajta itd.
Da bi se ovo postiglo uvode se u upotrebu CRM alati tzv. softver za upravljanje kampanjama.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Informacione tehnologije

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari