Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio anicakraljica99 21. mart 2017. Prijavi dokument
Potrošač predstavlja ključni faktor uspeha savremenog preduzeća, jer od njegovog odnosa prema ponudi zavisi poslovni uspeh. Odnos potrošača premam ponudi i kreiranje sistema potrošnje poznato je kao ponašanje potrošača. Potrošač je pojedinac, porodica, grupa ljudi, preduzeće, institucija ili organizacija koja koristi (upotrebljava) proizvod/uslugu. Potrošači mogu biti individualni ili
kolektivni, sa ciljem da se zadovolje sopstvene potrebe ili ostvari neka proizvodnja.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.