Odlomak

UVOD U PRODAJU I POJAM MENADZMENTA PRODAJE

1.    GLAVNI ZADACI
2.    TIPOVI MENADZERA PRODAJE
3.    MARKETING I MENADZMENT PRODAJE
4.    NIVOI PRODAJNIH ODNOSA SA KUPCIMA
5.    MENADZMENT I NOVE TEHNOLOGIJE
6.    PONASANJE I TIPOVI KUPACA

Pod pojmom prodaje podrazumeva se skup poslova I zadataka koje kompanije preduzimaju u cilju realizacije roba I usluga.

Distribucija I prodaja , dva pojma koja su tesno povezana a ipak drugacija

Marketing kao podloga funkciji prodaje

U savremenoj trzisnoj ekonomiji najvaznija su tri segmenta poslovanja

a/ Proizvodnja
b/ Finansije
c/ Marketing

a-    Proizvest proizvod koji na trzistu dobija svoju verifikaciju
b-    Finansije obezbedjuju podrsku proizvodnji na najekonomicniji nacin
c-    Zadovoljenje potreba, zelja I zahteva kupaca-potrosaca

Tradicionalna proizvodna orijentacija kompanije

Orijentacija prema kupcima ( nova orijentacija, tzv. “prodajna era”

Znacaj prodavaca I menadzera prodaje, stalni kontakt sa kupcima; za vreme I posle prodaje

Menadzment prodaje je izvrsenje ciljeva prodaje na efikasan nacin putem planiranja,izbora I obuke kadrova, rukovodjenje kadrovima I kontrola prodajne organizacije

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Ekonomija

Više u Skripte

Komentari