Sličnosti i razlike između menice i čeka
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio majastanivuk 09. septembar 2014. Prijavi dokument
UVOD U PRODAJU I POJAM MENADZMENTA PRODAJE
1. GLAVNI ZADACI
2. TIPOVI MENADZERA PRODAJE
3. MARKETING I MENADZMENT PRODAJE
4. NIVOI PRODAJNIH ODNOSA SA KUPCIMA
5. MENADZMENT I NOVE TEHNOLOGIJE
6. PONASANJE I TIPOVI KUPACA
Pod pojmom prodaje podrazumeva se skup poslova I zadataka koje kompanije preduzimaju u cilju realizacije roba I usluga.
Distribucija I prodaja , dva pojma koja su tesno povezana a ipak drugacija
Marketing kao podloga funkciji prodaje
U savremenoj trzisnoj ekonomiji najvaznija su tri segmenta poslovanja
a/ Proizvodnja
b/ Finansije
c/ Marketing
a- Proizvest proizvod koji na trzistu dobija svoju verifikaciju
b- Finansije obezbedjuju podrsku proizvodnji na najekonomicniji nacin
c- Zadovoljenje potreba, zelja I zahteva kupaca-potrosaca
Tradicionalna proizvodna orijentacija kompanije
Orijentacija prema kupcima ( nova orijentacija, tzv. “prodajna era”
Znacaj prodavaca I menadzera prodaje, stalni kontakt sa kupcima; za vreme I posle prodaje
Menadzment prodaje je izvrsenje ciljeva prodaje na efikasan nacin putem planiranja,izbora I obuke kadrova, rukovodjenje kadrovima I kontrola prodajne organizacije
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio roska1 24. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.