Odlomak

Nastavni predmet : Muzička kultura
Nastavna tema : Slušanje muzike
Razred : V – 1
Nastavna jedinica : Petar Iljč Čajkovski ,, Valcer cvijeća ” iz baleta ,,KRCKO ORAŠČIĆ’’
Tip časa : Obrada
Nastavne metode : Razgovor, demonstracija
Nastavna sredstva : Kasetofon, udžbenik, nastavni listići
Očekivani ishodi : Osposobljenost učenika da doživi slušanu kompoziciju, odredi njen karakter, tempo i dinamiku izvodjenja, sredstva izvodjenja, osnovnu temu, da likovno predstavi svoj doživljaj slušane kompozicije, da razvija estetski ukus, slušnu percepciju, upozna se sa baletom kao muzičko-scenskim djelom, njeguje ljubav prema plesu.
UVODNI DIO ČASA :

Učenicima ispričati bajku o djevojčici Maši. Nakon pričanja pitati učenike da li im se ova bajka svidjela i zašto? Na tabli izložiti pano.
Najava cilja casa : Draga djeco, danas cemo slušati ovu bajku koja je predstavljena kompozicijom u obliku baleta. Razgovarati sa učenicima o baletu. Šta je balet? ( muzičko-scensko djelo u kome se sadržaj izražava umjetničkim plesom uz pratnju muzike na sceni ).
Da li je neko gledao izvodjenje nekog baleta ili da li neko zna plesati balet?
Kako se zovu osobe koje izvode balet? (balerina i baletan)
Ko stvara muziku za balet? ( kompozitor )
A ko smišlja plesne korake? (koreograf)

CENTRALNI DIO CASA :
Sada se lijepo naslonite, opustite i pažljivo slušajte kompoziciju.
Nakon odslušane kompozicije slijedi razgovor o neposrednom doživljaju slušane kompozicije. Da li vam se kompozicija svidjela i zašto? Može li se uz ovu kompoziciju plesati? ( može ) .
Nakon globalnog slušanja preći na selektivno slušanje kompozicije uz postavljanje odredjenog zadatka. Sada će te ponovo slušati kompoziciju i obratiti pažnju na instrumente koje čujete.
Da li ima neki novi instrument koji se čuje i da li znate koji je to instrument? ( harfa )

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Pedagogija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari