Odlomak

Odnosi s javnošću – Kako uspešno izgraditi i održati pozitivan imidž kompanije

Kako bi firma uspešno poslovala neophodno je da u svom timu ima uspešnog i sposobnog PR menadžera. U suprotnom, gubi kontrolu nad informacijama koje, u današnje vreme digitalne ekonomije, neverovatnom brzinom prolaze kroz raznolike kanale komunikacije, i nema mogućnost da utiče na predstavu odnosno imidž koji mediji i ciljne javnosti stvaraju o njoj.

Cilj menadžera za odnose s javnošću je da uspostavi kanale komunikacije sa ciljnim javnostima kompanije kako bi postigao međusobno razumevanje, povoljno mišljenje o organizaciji, procenio stavove javnog mnjenja i uskladio politiku organizacije sa javnim mišljenjem i interesom i ciljevima kompanije. Kroz mnoštvo aktivnosti, on stvara i održava reputaciju firme.

Na našem odseku naučićete na koji način se kreira identitet, imidž i reputacija firme i kako se razvijaju i održavaju poslovni odnosi unutar firme i van nje. Takođe, saznaćete koje strategije i taktike upotrebljavaju najuspešniji PR menadžeri i na koji način ih sprovode. Ovladaćete teorijskim i praktičnim znanjima koja će vam omogućiti uspešno vođenje i realizaciju budućih projekata.

Ako vas privlače nove tehnologije i novi načini komunikacije, mediji i njihova funkcija u savremenom društvu, ovaj odsek je stvoren za vas. Ovde ćete naučiti kako da razumete današnjicu i da koristite servise novih tehnologija u cilju sopstvenog profesionalnog razvoja kao i profitabilnog poslovanja kopmanije u kojoj radite.

Stvorićete mogućnost postizanja značajnih uspeha u svojoj karijeri koji sa sobom povlače sigurnost odlične zarade i vaš lični ali i korporativni razvoj. Vaš zadatak, kao menadžera odnosa s javnošću, jeste da održavate pozitivne veze između kompanije i njene javnosti, ali i da doprinosite upešnom i konkurentnom poslovanju organizacije. Mi ćemo vam pružiti neophodna znanja i veštine PR menadžera kojeg bi svaki direktor poželeo u svom timu.

 

Koje veštine i znanja ćete savladati na odseku Odnosi sa javnošću?

Školovanjem na ovom odseku dobijate sve alate koji su vam potrebni kako biste postali uspešan PR menadžer koji će sebe i svoju kompaniju postaviti visoko u očima ciljnih javnosti. Proći ćete kroz sve kanale komunikacije i ovladaćete svim aspektima njihove primene.

Naš cilj je da vas naučimo na koji način da organizujete strategijsko-komunikacijsku politike organizacije, kako interno tako i eksterno. Veštine koje ćemo vam predstaviti omogućiće vama i vašoj kompaniji ne samo prepoznavanje već i dugoročnu pozicioniranost među ciljnim javnostima.

Grupe veština i znanja koje ćete steći školovanjem na ovom odseku su:

  • Planiranje i vođenje PR kampanja
  • Planiranje i organizacija poslovnih događaja i akcija
  • Upravljanje kriznim situacijama
  • Stvaranje i održavanje korporativnog identiteta, imidža i reputacije
  • Interni odnosi s javnošću
  • Online odnosi s javnošću
  • Veštine lobiranja i sponzorstva
  • Veštine pisanja (copywriting)
  • Odnosi sa medijima
  • Interkulturne i korporativne komunikacije
  • Marketing veštine i znanja
  • Osnovna znanja iz oblasti menadžmenta
  • Lične veštine pregovaranja, pravilnog donošenja odluka u poslovnom okruženju i liderstva

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Menadžment

Više u Skripte

Komentari