Odlomak

Odnosi s javnošću – skraćeno
1. Istorijski razvoj odnosa s javnošću
Kad je počeo PR da se razvija nije zabeleženo. Prošao je kroz različite faze razvoja, dok nije postao nezamenljiva disciplina menadžmenta. Veliki deo PR je teško odvojiv od marketinga. Začetak PR se podrazumeva u 16 veku u Vatikanu kada je osnovano propagadno odeljenje. Iz vizionarstva, lobiranja i političkih komunikacija se razvio PR, prvenstveno u smislu politike. Organizovana društva su otkad postoje negovala oblik komuniciranja sa javnim mnenjem. Neki počeci se vezuju za Makijavelija, koji je naglašavao u svojim delima da naklonost javnog mnenja mora biti stalna briga vladaoca. Razvoj odnosa s javnošću je vezan za sve oblike promocije, religijske, državničke, trgovačke. Premijerno termin Public Relations je prvi upotrebio Tomas Džeferson (treći američki predsednik)

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 6 stranica
  • Odnosi s javnošću prof. Milivoje Pavlović
  • Školska godina: prof. Milivoje Pavlović
  • Skripte, Marketing/PR
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET MEGATREND - Fakultet za kulturu i medije  

Više u Skripte

Komentari