Odlomak

Raspoređujem decu u polukrug i započinjem razgovor sa njima. Razgovor ću početi pričom o tome kakve sve životinje postoje, gde one žive i kako se hrane. Pričaću sa njima o tome da li oni imaju svog ljubimca i pitaću ih kako se ljubimci oglašavaju kad ih vide ili kad su gladni. Onda ćemo svi zajedno probati da oponašamo razne zvukove iz prirode i razne životinje. Nakon toga ću im pustiti disk sa zvukovima iz prirode da probaju da pogode šta se čuje i onda da se slože puzle.

GLAVNI DEO

Slušanje muzike „Karneval životinja“ Kamij Sen-Sans.
Objasniću deci da ćemo na ovoj aktivnosti imati nešto potpuno novo, pošto do sada nisu imali prilike da slušaju muziku na aktivnostima i reći da treba da slušaju pažljivo, u potpunoj tišini i da budu mirni. Reći ću im naziv dela i kompozitora i da treba da se skoncentrišu na zvuke i šta misle koja se životinja čuje kada se čuje odsečan zvuk, a koja kad je grub, da ih zamisle, da zamisle koje je godišnje doba i da li su razdragane ili su „lenje“.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 3 stranica
  • Muzičko vaspitanje -
  • Školska godina: -
  • Skripte, Obrazovanje, Pedagogija
  • Srbija,  Vranje,  UNIVERZITET U NIŠU - Učiteljski fakultet u Vranju  

Više u Obrazovanje

Više u Pedagogija

Više u Skripte

Komentari