Odlomak

Pisanje e-maila

  • Vreme dopisivanja i očekivanja pisama je zadobilo potpuno drugi kontekst osavremenjavanjem tehnologije.
  • Umesto poštara danas očekujemo kovertu na dnu monitora.
  • Iako je u velikoj meri komunikacija olakšana, moramo biti svesni da i elektronska pošta zahteva određena pravila ponašanja i pisanja.
  • Jasno formulišite adresu i „subject“
  • Pored jasno formulisane adrese primaoca, bitan segment e-mail-a je „subject” tj. naslov mejla koji služi kako biste u par reči formulisali temu o kojoj pišete u samom pismu.
  • Naslov mejla je važan jer veliki broj pisama koji se šalju u svojstvu reklame bivaju izbrisani, zato jasno naznačite šta želite da kažete pismom koje šaljete. Naslov mejla treba da bude dobar i primamljiv jer će, na taj način, odmah privući ljude da pročitaju mejl i dati im jasnu sliku o čemu se u mejlu govori.
  • Ako je u pitanju, npr. bitan mejl koji biste hteli da pošaljete poslovnom partneru, naslov mejla na to treba da ukaže.
  • Ako je u pitanju mejl sa nekom šalom, naslov je taj koji to treba da nam otkrije, jer tako odmah možete uvideti da je to nešto što možete pročitati i u pauzi.
  • Naslov mora da bude jasan da bi ljudi kasnije u sandučetu sa primljenom poštom (inbox-u) ili sandučetom za poslatu poštu (outbox-u) lakše našli određeni mejl.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Informacione tehnologije

Više u Skripte

Komentari