Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio studenti.rs 16. januar 2018. Prijavi dokument
Organizacije kao potrošači obuhvataju profitne i neprofitne organizacije, državne organizacije i institucije koje kupuju proizvode, opremu i usluge radi obavljanja svakodnevnih aktivnosti. Organizacije kao kupci (potrošači) na poslovnom tržištu kupuju proizvode i usluge koje koriste za proizvodnju, obavljanje poslovanja, dalju prodaju uz ostvarenje profita ili za obavljanje svojih društvenih zadataka. Tako se proizvodi i usluge nabavljaju za korišćenje u organizacijama koje obavljaju određene proizvodne i uslužne aktivnosti, a koje mogu biti profitno ili neprofitno orijentisane. Organizacije angažuju ljudske resurse, ulažu kapital i kupuju proizvode i usluge kao svoje inpute, da bi proizvele proizvode i pružile usluge kao svoje outpute.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio Norma Jean 24. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.