Odlomak

U savremenom poslovnom svetu poslovno pismo predstavlja veoma vazan cinilac komunikacije. Zato se oblikovanju i pisanju poslovnog pisma poklanja velika paznja. Poslovno pismo mora da bude pregledno, lako za citanje i savrseno uobliceno. Ono treba da zameni raygovor i zato mora da bude napisano uctivo, bez izvestacenosti, jezikom svakodnevnog govora. Ne treba pisati duge recenice niti nepotrebno koristiti strane reci i izraze. Pri pisanju poslovnih pisama koristi stil koji je jasan, konkretan i ucitiv. Pisati kratko ynaci upotrebiti samo onoliko reci koliko je potrebno da se izrazi zeljena misao. U poslovnom ssvetu vazi pravilo da se pise kratko i samo ono sto treba da se saopsti, jer je vreme novac, a nepotrebne informacije znace gubljenje vremena i odvracanje paznje od onih saopstenja koja su bitna…

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 7 stranica
  • Pravna i poslovna komunikacija -
  • Školska godina: -
  • Skripte, Pravo
  • Srbija,  Priština,  UNIVERZITET U PRIŠTINI - Pravni fakultet  

Više u Pravo

Više u Skripte

Komentari