Vođenje kao menadžment funkcija u hotelu “Zeleni vir”
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio 9 19. jul 2011. Prijavi dokument
Koncept inovativne organizacije razvija se u skladu sa potrebom određenja nove, kvalitativno izmenjene organizacije kao subjekta privre|ivanja u uslovima stalnih promena. Stalne promene u okruženju, ekonomskom, pravnom, političkom, a posebno inovacije u oblasti tehnologije, kako proizvoda i procesa, tako i u oblasti informacionih tehnologija, uslovile su potrebu prilago|avanja svih delova i funkcija organizacije dinamici promena. Ovo nameće modernoj organizaciji da bude pre svega otvorena ka inovacijama, fleksibilna, kreativna, sa potrebom da se ponovo preispitaju i preciznije odrede osnovni principi za uspostavljanje optimalne strategije, oblikovanja organizacione strukture, optimalne svojinske strukture, kao novih modela odlučivanja i upravljanja operativnog i strateškog nivoa.
Organizacione promene se mogu označiti kao revolucionarne i radikalne, jer nije više reč o tome da organizacije što uspešnije tehnologiju prihvate i primene pre svega i najčešće u domenu uticaja proizvodnog sistema, već da se one transformišu u celini. Ti su procesi nazvani reinženjering, restrukturiranje, strategije preokreta, ostvarenje totalnog kvaliteta, ostvarenje visoko responzivne organizacije, “učeće” organizacije, inovativne organizacije.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio sandra93 19. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.