Potrošačke uslužne organizacije
Objavio Stefan1233@ 24. decembar 2024.
Objavio 9 19. jul 2011. Prijavi dokument
Koncept inovativne organizacije razvija se u skladu sa potrebom određenja nove, kvalitativno izmenjene organizacije kao subjekta privre|ivanja u uslovima stalnih promena. Stalne promene u okruženju, ekonomskom, pravnom, političkom, a posebno inovacije u oblasti tehnologije, kako proizvoda i procesa, tako i u oblasti informacionih tehnologija, uslovile su potrebu prilago|avanja svih delova i funkcija organizacije dinamici promena. Ovo nameće modernoj organizaciji da bude pre svega otvorena ka inovacijama, fleksibilna, kreativna, sa potrebom da se ponovo preispitaju i preciznije odrede osnovni principi za uspostavljanje optimalne strategije, oblikovanja organizacione strukture, optimalne svojinske strukture, kao novih modela odlučivanja i upravljanja operativnog i strateškog nivoa.
Organizacione promene se mogu označiti kao revolucionarne i radikalne, jer nije više reč o tome da organizacije što uspešnije tehnologiju prihvate i primene pre svega i najčešće u domenu uticaja proizvodnog sistema, već da se one transformišu u celini. Ti su procesi nazvani reinženjering, restrukturiranje, strategije preokreta, ostvarenje totalnog kvaliteta, ostvarenje visoko responzivne organizacije, “učeće” organizacije, inovativne organizacije.
Objavio Stefan1233@ 24. decembar 2024.
Objavio EmilijaT 22. decembar 2024.
Objavio Stefan1233@ 16. decembar 2024.
Objavio Avdas 24. decembar 2024.
Objavio Tatijana1611 24. decembar 2024.
Objavio kristinalogoped 24. decembar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.