Odlomak

PISMENA PRIPREMA IZ UPOZNAVANJA OKOLINE

SLOBODNE AKTIVNOSTI

  • Orijentaciono vreme: 30-ak minuta; Mesto održavanja: radna soba;
  • Vaspitno-obrazovni zadaci: – sticanje znanja, socijalizacija dece, razvoj kolektivizma.
  • Oblik rada: individualni, grupni; Metode rada: razgovor, igra, pokazivanje;
  • Sredstva rada:  vaspitno-obrazovna (slikovnice, časopisi, kocke, automobilići,kamioni, minijatura saobraćajnice…  ), tehnička kasetofon).
  • Sadržaj rada: – deca u toku slobodnih aktivnosti imaju mogućnost da sama biraju aktivnost i  imaće mogućnost da slušaju muziku po njihovoj želji.

 

 

 

USMERENA  AKTIVNOST

  • Jedinica usmerene motorne aktivnosti: – Saobraćaj
  • Mesto aktivnosti: – radna soba; Orijentaciono vreme: 09:00 – 09.30;
  • Oblici rada: individualni , frontalni; Metode rada: naracija, razgovor, igra
  • Vaspitno – obrazovni zadaci: – da deca saznanjem iz ove aktivnosti o saobraćaju, prevoznim sredstvima, usvoje osnovne norme ponašanja i obaveze u saobraćaju, kao i da se podstakne i očuva dečija radoznalost za svet koji ih okružuje.
  • Sredstva rada : serija slika, igračke prevoznih sredstava
  • Korelacija sa : – razvojem govora, početnim matematičkim pojmovima,fizičkim vaspitanjem,  likovnim  i muzičkim vaspitanjem. Korišćena literatura: „ Upoznavanje okoline u dečijem vrtiću “, zbirka očiglednih zanimanja, Kikinda 1989, Olga Vasiljević; „ Korak po korak “, Beograd 1997, grupa autora.

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Pedagogija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari

Click to access the login or register cheese