Uloga slike i crteža u nastavi prirode i društva
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Pedagogija
Objavio lanaaaaaaaaaaaaaaaaaa 13. januar 2015. Prijavi dokument
TOK AKTIVNOSTI
Motivacioni deo – Na početku igramo igru „Pogodi ko se nalazi na fotografiji“.
Ispred dece se postavlja fotografija pekara koja je izlepljena sa listićima na kojima su brojevi. Deca se redom javljaju i biraju željeni broj. Kada odaberu broj, student im postavlja zagonetku na koju treba da daju tačan odgovor, kako bi se uklonio listić sa slike. Ukoliko daju tačan odgovor i listić se ukloni, imaju pravo da pogode koja osoba se nalazi na slici, odnosno da probaju da pogode njeno zanimanja. Student može da im pomaže tokom odgovaranja, tako što će ih navoditi na odgovor, podpitanjima. Deca treba da otkriju da se na slici nalazi – pekar. Nisu se svi najbolje snašli u davanju odgovora, trebala im je pomoć za svaku zagonetku.
(Na primer za odgovor „vazduh“ su navođeni tako što im je postavljeno pitanje šta je to sve potrebno čoveku da bi živeo i šta je nevidljivo od svega toga.)
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio Nikolic.i_ 13. mart 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio Studenteu 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.