Proces razvoja novih proizvoda
Proces razvoja novih proizvoda je područje u marketingu u kojem se donose najvažnije odluke koje onda dovode poduzeće do uspjeha ili neuspjeha. Također, u tim odlukama je prisutan najveći rizik. Da bi se razvila i zadržala konkurentska prednost te izbjeglo istiskivanje s tržišta, poduzeća se moraju kontinuirano prilagođavati dinamičnim promjenama u okruženju i potrebama potrošaća.. U tom smislu, razvoj novih proizvoda daje poduzeću mogućnost da zadrži postojeće i privuće nove kupce, te da stekne njihovu lojalnost.
Bez obzira o kojem aspektu poslovanja je riječ, okolinu nikako ne možemo i ne smijemo zanemariti jer nepoznavanje okoline rezultira sigurnim neuspjehom. Tek nakon analize okoline postavljaju se ciljevi poduzeća te određuje strategija kojom će se oni postići…
Više u Menadžment
Skripta hotel
- hotelska preduzeća
- UNIVERZITET U PRIŠTINI - Ekonomski fakultet · Knjaževac
- 10 stranica
Mogućnosti inovacija u lokalnim samoupravama
- Strategijsko upravljanje novim tehnologijama
- UNIVERZITET U BEOGRADU - Tehnolosko-metalurski fakultet · Bor
- 14 stranica
Uloga menadžmenta u inovacionim procesima
- menadžment
- 40 stranica
Više u Skripte
Ergonomičnost industrijskog dizajna
- industrijski dizajn
- UNIVERZITET U KRAGUJEVCU - Fakultet inžinjerskih nauka · Čačak
- 35 stranica
Ergonomija kao komponenta industrijskog dizajna
- industrijski dizajn
- UNIVERZITET U KRAGUJEVCU - Tehnički fakultet u Čačku · Čačak
- 34 stranica
Izrada klasične dnevne frizure
- /
- 11 stranica