Odlomak

Ovo je novo doba, nova era trgovine, koja sada umnogome zavisi od tehnologije kao najvažnijeg činioca elektronske trgovine. Sama elektronska trgovina se bazira na Internetu koji je u potpunosti izmenio način poslovanja. Više ne postoje barijere: bilo da se govori o graničnim, jezičkim, valutnim ili bilo kojim drugim, tehnologija je zaslužna za to. Značaj vašeg proizvoda na Internetu će umnogome zavisiti od brenda: njegovog kreiranja, strategije razvoja i njegovog dizajna. Brend kao pojava je važan deo kulture celog sveta, posebno u samom svetu elektronske trgovine. Brend pomaže ljudima da naprave odluke, bilo da se radi o malim ili velikim. On vam pomaže pomoći pri donošenju odluka: pri kupovini knjiga na “Amazon.com”, naručivanju proizvoda na “eBay”-u, i svim drugim manje ili više bitnim stvarima. Brend je ideja, percepcija, očekivanja, poverenje, i verovanje u glavi potrošača, vašeg budućeg kupca ili pojedinca koji utiče na razvoj vašeg brenda.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 33 stranica
  • Elektronska trgovina Prof.Jovo Marić
  • Školska godina: Prof.Jovo Marić
  • Seminarski radovi, Skripte, Ekonomija
  • Bosna i Hercegovina,  Istočno Sarajevo,  UNIVERZITET U ISTOČNOM SARAJEVU – Ekonomski fakultet sa sedištem u Palama  

Više u Ekonomija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari