Upravljanje činioca bezbjednosti u drumskom saobraćaju
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Trgovina
Objavio studenti.rs 23. avgust 2021. Prijavi dokument
Stručnjaci za promociju su shvatili da propaganda sama nije uvek dovoljna da pokrene proizvode preduzeća do polica u prodavnicama zdrave hrane, sa njih u ruke potrošaca. Preduzeća takođe koriste metode I tehnike unapredjenja prodaje za stimulisanje tražnje na nivou potrosača/korisnika I trgovine na veliko I malo. Programi integralnog komuniciranja većina trgovinskih objekata uključuju unapredjenje prodaje na pomenutim nivoima zajedno sa ostalim elementima promocionog miksa. Ovaj uvod usmerava na ulogu promocije prodaje u programu promocije. Istražuju se ciljevi I zadaci I različite vrste sredstava unapredjenja prodaje koji se koriste kod potrošača.
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Objavio naca0111111 15. april 2024.
Objavio anitatorbica 15. april 2024.
Objavio madmax74 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Objavio dejana1995 21. februar 2023.
Objavio joka84 25. jul 2022.
Objavio joka84 24. maj 2022.
Komentari
You must be logged in to post a comment.