Odlomak

Od rođenja, zvučna stvarnost i muzika postaju sastavni dio djetetovog života. Još prije uspostavljanja prvih kontakata s okolinom putem vida i dodira, zvukovi i šumovi svakodnevice dopiru do djeteta: majčin glas, zvuk usisivača, cvrkut ptica, televizija itd. Ovoj zvučnoj pozadini dodaju se prve pjesme i melodije koje dijete sluša i koje predstavljaju polaznu tačku za razvoj njegove osjetljivosti, sluha i muzikalnosti.
Dijete počinje istraživati zvučne potencijale tijela i predmeta, prepoznati uzročno-posljedičnu vezu između zvuka i izvora zvuka, kodirati i dekodirati zvukove putem mimično-gesturalnog, kolorističko-slikovnog, grafičkog, verbalnog jezika. Zvuk poput forme, boje, dodira, ukusa, mirisa jedan je od glavnih izvora spoznaje, a čak i prije nego što se smatra ključnim za kognitivni razvoj, muzika je dio djetetovog emocionalnog iskustva. Jasno je, dakle, da će mu dobro glazbeno obrazovanje omogućiti da slobodno izrazi višeslojno bogatstvo svog unutrašnjeg svijeta i da podari oblik svim akustičkim i muzičkim podsticajima kojima je svakodnevno podvrgnut.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 3 stranica
  • Metodika muzičkog odgoja -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Pedagogija
  • Bosna i Hercegovina,  Sarajevo,  UNIVERZITET U SARAJEVU Pedagoški fakultet  

Više u Pedagogija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari