Odlomak

Reklama na bilbordu, sa muškaracem ili ženom, nagog ili obučenog tijela.. a u pozadini se krije čitava priča o predrasudama, čije oko je isceniralo kakvu priču, i na koji način. O tome ću pisati mnogo detaljnije u nastavku.

Čitajući poglavlje od Ajrin Koster Mejer i Lizbet van Zonen ” Od Britni Spirs do Erazma: žene, muškarci i njihovo prikazivanje” , koje su kroz cijelu priču provukle jedan sasvim običan dan djevojke koja ujutro čekajući autobus za odlazak na posao posmatra klasičnu reklamu Dženifer Lopez, koja nagim tijelom skreće veću pažnju na sebe, nego na kozmetičku firmu L’Oreal, koju ustvari i reklamira.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 15 stranica
  • Kulturalne studije -
  • Školska godina: -
  • Skripte, Žurnalistika
  • Bosna i Hercegovina,  Tuzla,  UNIVERZITET U TUZLI - Filozofski fakultet  

Više u Skripte

Više u Žurnalistika

Komentari