Odlomak

Matematičko obrazovanje u dečijem vrtiću služi podsticanju logičko-matematičkom mišljenju. Ono detetu olakšava saznavanje sveta oko sebe i razvija načine delovanja i sređivanja iskustva. Logično mišljenje mu pomaže da potpunije otkriva i upoznaje samoga sebe, svoje potrebe i misli i razvija intelektualnu samostalnost, kao i da uspostavi komunikaciju sa drugim ljudima. Matematička saznanja inicijativno izgrađuju logiku, sposobnosti i umeća da u svakodnevnim praktičnim, životnim situacijama deca rešavaju različite probleme. U tom procesu bitna je intelektualna aktivnost, unapređivanje saznajnih sposobnosti, a matematička znanja se javljaju kao eventualni ishod.
Polazeći od toga da matematika i matematički pojmovi, kao apstrakcije višeg reda, nisu date ,,apriori“, matematika za predškolsko dete ne može biti učenje definicija, formula i mehaničkih postupaka već razvijanje unutrašnjih procesa. Deca znanja stiču na kreativan način, uz stalnu kritičku procenu datih činjenica.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 13 stranica
  • Metodika razvoja matematickih pojmova -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Pedagogija
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET U BEOGRADU - Učiteljski fakultet  

Više u Pedagogija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari