Digitalni marketing i značaj prisustva kompanije na internetu
Objavio tatjana.p 18. septembar 2024.
Diplomski/master radovi, Skripte, Menadžment
Objavio studenti.rs 06. novembar 2018. Prijavi dokument
Upravljanje kvalitetom je menadžment disciplina koja se oslanja na saznanja drugih naučnih oblasti kao što su statistika, psihologija, ekonomija, informatika, teorija sistema i druge. Kombinacijom saznanja iz navedenih oblasti došlo je do naglog razvoja ove discipline, naročito kada se uzme u obzir njena široka praktična primena u svim oblastima poslovanja. Afirmaciji takvog pristupa doprinela je činjenica da preduzeće, ustvari, funkcioniše u modernom, tačnije rečeno, kvalitetu orijentisanom okruženju. Mogućnost primene ovog koncepta sve se više prostirala, kako u okviru preduzeća, tako i u okviru grana, što je ovaj koncept dovelo do nove pozicije u odnosu na druge discipline. Univerzalnost ovog koncepta ogleda se u uvođenju korisnih promena koje će imati pozitivne posledice u finansijskom i organizacionom pogledu, kao i u pogledu kulture preduzeća.
Danas nema organizacije, bilo u proizvodnom, bilo u uslužnom sektoru, koja se može nadati svom opstanku, a da u svoje svakodnevno razmišljanje i delovanje ne ugradi principe i alate kvaliteta. Snažne svetske potrošačke, tehnološke i poslovne sile radikalno menjaju koncepte kvaliteta i načine upravljanja njime. Svaki proizvod je definisan sa više atributa, a jedan od njih je kvalitet. Kvalitet označava vrednost, valjanost neke stvari, njenu primerenost određenim uzorima, zahtevima, normama. Pojam kvaliteta proširuje se i na celokupnost življenja. Kvalitet je kompleksno i multidisciplinarno područje tehničkog, ekonomskog, psihološkog, pravnog i opštedruštvenog značenja. Neophodno je shvatiti da je kvalitet put za preživljavanje i razvoj organizacije u novim uslovima koji su izraženi tehnološkim, ekonomskim, političkim i međunarodnim promenama. Opredeljenje vodstva organizacije za unapređenje kvaliteta mora biti potpuno. Ostvaruje se jasno definisanom politikom kvaliteta koja se provodi u svima strateškim, taktičnim i operativnim planovima organizacije.
Izvrsnost u poslovanju podrazumeva zadovoljenje ili nadmašivanje očekivanja i potreba vlasnika kapitala, kupaca, dobavljača, partnera, zaposlenih, društva i okoline.
Objavio tatjana.p 18. septembar 2024.
Objavio Vladimir Murganic 30. jun 2024.
Objavio dmitardjukic 30. jun 2024.
Objavio jelpet2000 30. septembar 2024.
Objavio zeljanasredojevic 23. septembar 2024.
Objavio Suzana Božić 23. septembar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.