Trzišno komuniciranje
Tržišno komuniciranje se može definisati kao skup aktivnosti i odnosa koje preduzeća preduzimaju i uspostavljaju sa drugim privrednim subjektima radi boljeg tržišnog pozicioniranja, većeg tržišnog učešća i što efektnijeg ostvarenja konačnog cilja, sopstvenog profita. Samom definicijom tržišnog komuniciranja ne može se ući u srž i definisati kompleksnost ovog, naizgled jednostavnog i nebitnog ponašanja i delovanja preduzeća, a u stvari jedne od najbitnijih pripremnih aktivnosti za ostvarenje ciljeva i dugoročnih rezultata preduzeća.
Preuzimanje skripti je dozvoljeno samo prijavljenim korisnicima.
Registracija je potpuno besplatna!
Više u Skripte
Upoznavanje dece predškolskog uzrasta sa Sunčevim sistemom
- metosika upoznavanje okoline
- Visoka škola strukovnih studija za vaspitače u Kruševcu · Srem. Mitrovica
- 9 stranica
Biznis plana apoteka “Pharmavita”
- Biznis plan apoteka
- APEIRON - Fakultet informacionih tehnologija · Beograd
- 15 stranica
Video igre u funkciji obrazovanja i vaspitanja
- Multimedijalne tehnologije u obrazovanju i vaspitanju
- Visoka škola strukovnih studija za informacione i komunikacione tehnologije · Beograd
- 18 stranica