Obaveze i nadležnosti rukovodioca u javnom sektoru na primeru Direkcije za naknadu štete
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Objavio JaracK 08. novembar 2013. Prijavi dokument
Segmentiranje tržišta
«Segmentiranje tržišta je proces podjele tržišta na različite grupe kupaca na osnovu njihovih potreba, karakteristika ili ponašanja, koje mogu zahtijevati posebne proizvode ili marketing miksove.» – prema Kotleru i Armstrongu.
Marketari znaju da ne mogu da dopru do svih kupaca na tržištu ili bar da zadovolje sve kupce na isti način. Broj kupaca je ogroman, oni su preširoko locirani i previše različiti u svojim potrebama i načinu kupovanja.Preduzeća se sve više okreću ciljnom marketingu, odnosno identifikovanju tržišnih segmenata, izboru jednog ili više njih i razvijanju proizvoda i marketing miksova prilagođenih tim ciljnim grupama.
Tri ključna koraka u ciljnom marketingu:
Aktuelne prilike u avio-saobraćaju
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.