Uloga i značaj strategijskog planiranja u turizmu
Strategija
- Strategija – planska odluka kojom se određuju osnovni načini ostvarivanja ciljeva poslovanja preduzeća i elementi procesa upravljanja
- Strategijsko upravljanje – upravljanje konkurentskom prednošću t.j. proces identifikovanja, razvoja i preuzimanja prednosti u užim oblastima poslovanja
- Cilj strategijskog upravljanja – postizanje konkurentne prednosti !
Strategijsko planiranje
- Planiranje – faza menadžmenta u kojoj se na osnovu iskustva iz prošlosti donose odluke KAKO i GDE u budućnosti.
- Strategijsko planiranje – upravljački proces razvoja i održavanja aktivnog odnosa između ciljeva i resursa preduzeća i šansi iz okruženja.
- Zadatak strategijskog planiranja – stvaranje mogućnosti za aktivno reagovanje preduzeća na izazove koji se pojavljuju u okruženju.
Principi strategijskog planiranja
- Identifikovanje strategijskih poslovnih jedinica
- Zasnovanost procesa planiranja na podacima, činjenicama
- Uspeh mora biti odraz tržišne pozicije preduzeća
- Fokus mora biti usmeren na marketing, proizvodnju i distribuciju
- Poslovanje mora biti u skladu sa mogućnostima, a ne ambicijama
Preuzimanje skripti je dozvoljeno samo prijavljenim korisnicima.
Registracija je potpuno besplatna!
Više u Ekonomija
Rezultati rada
- Osnovi ekonomije
- Visoka škola strukovnih studija Beogradska politehnika · Beograd
- 17 stranica
Akcionarsko društvo – Pojam, karakteristike, način donošenja
- Ekonomija
- Visoka ekonomska škola strukovnih studija u Peći sa privremenim sedištem u Leposaviću · Leposavić
- 13 stranica
Ortačko društvo
- Privredno pravo
- 11 stranica
Više u Skripte
Virtuelna komunikacija i kultura
- Komunikacija i kultura
- UNIVERZITET U BEOGRADU - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju · Beograd
- 6 stranica
Rezultati rada
- Osnovi ekonomije
- Visoka škola strukovnih studija Beogradska politehnika · Beograd
- 17 stranica
Didaktika
- Didaktika
- Univerzitet 'Bijeljina' · Bijeljina
- 18 stranica