Odlomak

Zašto je učenje napolju od značaja

Zamislite svet u kome je jedino konkretano iskustvo konkretno iskustvo – gde ljudi odrastaju u urbanoj sredini bez iskustva vrtova ili poljoprivrednog gazdinstva ili u divljini. Za neke mlade ljude, a posebno one koji žive u urbanom siromaštvu, ovo je realnost. Svaki građanin sigurno zaslužuje priliku da provedu vreme u prirodnom svetu. Ovo jednostavno (i minimalno) očekivanje je sada zaštićeno u vladinom zakonodavstvu kojim se obezbeđuje da svako dete ima najmanje jedno stambeno iskustvo u svom školovanju.

Učenje napolju omogućava direktan kontakt sa prirodnim svetom
Pitanja zaštite životne sredine imaju sve veći značaj u političkom dnevniku, ali mnogi ljudi žive urbani život koji im ne dozvoljava da dožive odnos između svojih postupaka i elemenata koji podržavaju život na Zemlji. Učenje napolju omogućava učesnicima da razviju vrednosti i mišljenja koje saopštavaju iskustvo iz prve ruke prirodnog sveta.

Učenje napolju je izvor moćnih iskustva u učenju
Učenje napolju može da bude moćno, uzbudljivo, inspirativno, razvojno i nagrađivano na mnogo načina.Moć otvorenog učenja to čini u vrednosti sredstva za prevazilaženje nekih od najtežih izazova učenja. Na primer: to može dovesti do ličnih prodora za osobe sa teškoćama u učenju; može da pomogne da se okupi podeljene zajednice u jedno; i može da inspiriše promenu kulture u organizacijama.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 2 stranica
  • Psihologija A.A
  • Školska godina: A.A
  • Skripte, Psihologija
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET U BEOGRADU - ETF – Elektrotehnički fakultet  

Više u Psihologija

Više u Skripte

Komentari