Odlomak

 

Marketing je nastao radi rešavanja problema proizvodnje i proizvođača onda kada je ponuda bila veće od tražnje, a krajnji cilj je bila realizacija proizvedene robe i ostvarivanje profita za preduzeće. Danas se suština marketinga sastoji u rešavanju problema potrošača, odnosno: kako na najefikasniji način zadovoljiti identifikovane potrebe mnogo brže i bolje od konkurencije.
Potrebe kupaca treba najpre identifikovati, proučiti, odrediti ciljna tržišta i prema njima planirati proizvodni i prodajni program, kao i druge marketing aktivnosti. Uspešna preduzeća zadovoljenje potreba kupaca postavljaju kao ključni cilj poslovanja.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 13 stranica
  • Preduzetništvo dr.Aca Marković
  • Školska godina: dr.Aca Marković
  • Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
  • Srbija,  Beograd,  Visoka škola elektrotehnike i računarstva strukovnih studija  

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari