Odlomak

UVOD

Igra je najprimerenija aktivnost deteta. Dete kroz igru uči, razvija svoje sposobnosti i veštine, upoznaje svet oko sebe, predmete, znakove, mirise.. I bez straha od kazni i neuspeha istražuje, oslobađa se frustracija iz svakodnevnice, kreira i stvaralac je. Detetu treba pružiti mnogo podrške i pustiti ga da što slobodnije i neopterećeno pravilima ostvaruje svoje potrebe i razvije se u celovitu osobu.
Uvođenje pravila s metodičkom i didaktičkom merom pomažemo mu da prihvati norme ponašanja, umerenu disciplinu, samokontrolu i saradnju.
Igra decu dovodi iz sveta odraslih u svet mašte u kojem oni zamišljaju predmete, likove pa čak imaju i zamišljene prijatelje.

1. ANALIZA DEČJE IGRE

Igra je sastavni deo života svakog deteta. Osim što pruža zadovoljstvo, igra takođe predstavlja i način kroz koji deca uče o sebi, drugima i svetu koji ih okružuje. Takođe stiču kompetaciju i i
Iz tog razloga jako je važno da svako dete ima dovoljno vremena za igru, odnosno da igra bude deo svakodnevnog života deteta. Način na koji se dete igra, kao i s kim se dete igra menja se tokom razvoja deteta. Igra se odvija uglavnom zbog zadovoljstva koje pruža. Prihvatamo je iz vlastitih potreba, bez neke druge prisile.
Dete se u igri oseća nesputano i otvoreno.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Pedagogija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari