Odlomak

I UVOD

Marketinški orijentisani proizvođači su zainteresovani za mišljenja ljudi o njima (korporativni imidž) i njihovim proizvodima (imidž proizvoda). Istraživanja mišljenja potrošača o određenom proizvodu i proizvođaču osnova su za kreiranje i realizovanje efikasne promotivne  kampanje i ukupne marketinške strategije.

Istraživanjem poznatosti preduzeća Bones Group na tržištu Srbije, obavljenim maja 2011. godine dobijeni su rezultati koji pokazuju nizak stepen poznavanja istraživanog preduzeća od strane krajnjih potrošača. Neinformisanost se odnosi na poznavanje preduzeća. Na drugoj strani, potrošači su veoma dobro upoznati sa proizvodnim asortimanom Bonesovih proizvoda.

Navedene i druge dobijene informacije od klijenta i na osnovu  istraživanja govore da se radi o klijentu koji nema izgrađen korporativni imidž, ali ima kvalitetne proizvode.

1.    O Bones Grupi

Bones Trade je osnovan 1993. godine.  Od svog osnivanja Bones se bavio prometom robe na veliko, pretežno kozmetičke robe i sredstvima za ličnu i kućnu higijenu, a od jula 1997. godine počeo je da se bavi proizvodnjom paste za zube BONIDENT i BONIDENT FRESH.

31. Maja 1998. godine izvršeno je pripajanje, tada društvenog preduzeća Elektromramor iz Beograda, preduzeću Bones Trade kada počinju da posluju pod zajedničkim imenom Bones Group sa sedištem u ulici Kumodraška 260, Beograd.

Spajanjem pomenutih preduzeća menja se i osnovna delatnost, i umesto prometa robe na veliko, osnovna delatnost postaje proizvodnja i prodaja, najpre sredstava za ličnu higijenu, a kasnije i drugih kozmetičkih proizvoda, kojom se delatnošću i danas bavi.

U vreme početka obavljanja delatnosti trgovine preduzeće Bones Group je zapošljavala samo 2 radnika, da bi u 2010. godini imao 75 zaposlenih u novim proizvodnim pogonima sa potpuno novom i savremenom opremom za kozmetičku industriju.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Menadžment

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari