Uloga slike i crteža u nastavi prirode i društva
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Objavio studenti.rs 30. septembar 2019. Prijavi dokument
Deca sede u polukrug. Predstavljam se i govorim im da ću se danas družiti sa njima. Uz pomoć lutki dramatizujem priču „Veliko takmičenje“ ( prilog br. 1).
Nakon predstave deci postavljam sledeća pitanja:
Ko se sve pominje u predstavi?
Gde one žive?
Kako mi njih zovemo jednim imenom?
Zašto su se one okupile?
Šta je rekla ajkula?
Šta kaže kit?
Šta je rekao delfin?
Šta je rekla školjka?
Šta je rekao rak?
Ko se pojavljuje na kraju?
Šta njima govori morska zvezda?
Zbog čega je ona jedinstvena?
Postavljam kocke u 4 reda- u prvom jednu kocku, u drugom dve, u trećem tri a u četvrtom četiri kocke. Postavljam pitanje svoj deci koliko će biti kocki ako dodamo još jednu na niz od 4 kocki. Kada deca odgovore da dobijamo 5 kocki najavljujem jedinicu aktivnosti govoreći im da ćemo danas pričati o broju 5. Sada ćemo brojnost ovih kocki predstaviti brojevima ( kačim na stiropor slike kocki i brojeva, prilog br. 2) . Zatim ređam kocke u niz od 3 kocke i ispod 5 kocki. Pitam decu: ,,Hajde da prebrojimo kocke u prvom i drugom nizu. Za koliko je više kocki u drugom redu? Koliko kocki treba da dodamo kako bi dobili jednak broj?“.Biram jedno dete brojalicom koje dopunjuje niz.Ponovo ređam kocke u dva niza tako da u prvom nizu imamo 2 kocke a u drugom 5 kocki. Sledeće dete dopunjuje prvi red za potreban broj kocki. Tražim od dece da nađu i prebroje po 5 predmeta u sobi. Biram dva deteta i govorim da je potrebno prvo dete da mi donese 4 autića a drugo dete 5 lutki. Svi zajedno zaključujemo da nam fali još jedan autić kako bi dobili zajedničku osobinu ova dva skupa a to je 5 elemenata.
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio Nikolic.i_ 13. mart 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.