studenti
Mesto za uspešne studente

Formiranje pojma broja 5

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/5 (0 votes cast)

Deca sede u polukrug. Predstavljam se i govorim im da ću se danas družiti sa njima. Uz pomoć lutki dramatizujem priču „Veliko takmičenje“ ( prilog br. 1).

Nakon predstave deci postavljam sledeća pitanja:
 Ko se sve pominje u predstavi?
 Gde one žive?
 Kako mi njih zovemo jednim imenom?
 Zašto su se one okupile?
 Šta je rekla ajkula?
 Šta kaže kit?
 Šta je rekao delfin?
 Šta je rekla školjka?
 Šta je rekao rak?
 Ko se pojavljuje na kraju?
 Šta njima govori morska zvezda?
 Zbog čega je ona jedinstvena?

Postavljam kocke u 4 reda- u prvom jednu kocku, u drugom dve, u trećem tri a u četvrtom četiri kocke. Postavljam pitanje svoj deci koliko će biti kocki ako dodamo još jednu na niz od 4 kocki. Kada deca odgovore da dobijamo 5 kocki najavljujem jedinicu aktivnosti govoreći im da ćemo danas pričati o broju 5. Sada ćemo brojnost ovih kocki predstaviti brojevima ( kačim na stiropor slike kocki i brojeva, prilog br. 2) . Zatim ređam kocke u niz od 3 kocke i ispod 5 kocki. Pitam decu: ,,Hajde da prebrojimo kocke u prvom i drugom nizu. Za koliko je više kocki u drugom redu? Koliko kocki treba da dodamo kako bi dobili jednak broj?“.Biram jedno dete brojalicom koje dopunjuje niz.Ponovo ređam kocke u dva niza tako da u prvom nizu imamo 2 kocke a u drugom 5 kocki. Sledeće dete dopunjuje prvi red za potreban broj kocki. Tražim od dece da nađu i prebroje po 5 predmeta u sobi. Biram dva deteta i govorim da je potrebno prvo dete da mi donese 4 autića a drugo dete 5 lutki. Svi zajedno zaključujemo da nam fali još jedan autić kako bi dobili zajedničku osobinu ova dva skupa a to je 5 elemenata.

Nastavi sa čitanjem..

Nabavkom greb greb kupona 1000, dopunite vaše kredite i preuzmite gomilu radova.

Ostavite komentar

Morate biti ulogovani da biste komentarisali.