Primena informatike u zdravstvu
Objavio maricamacapavlovic 30. avgust 2024.
Diplomski/master radovi, Skripte, Informacione tehnologije, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 27. mart 2017. Prijavi dokument
Najznačajniji period za razvoj marketing koncepcije ima period razvoja novih tehnologija iz kojih nastaju informacione tehnologije.
Osamdesete godine prošlog veka imaju veliki značaj u razvoju kako marketing filozofije tako i tehnološkog razvoja. Iz tabele se može videti da je razvoj informacionih tehnologija imao direkni uticaj na poboljšanje koncepcija poslovanja organizacija, a naročito uticaj na unapredjenje marketing koncepcije.
Posmatrajući tabelu I, može se primetiti da su poslednje dve decenije XX veka imale veliki značaj na razvoj sredstava koja su korišćena u tradicionalnoj primeni marketinga. Instrumenti koji se koriste u tradicionalnoj primeni instrumenata marketinga, pojačavaju svoje dejstvo korišćenjem tehnologije, naročito informacione. Sve ove koristi imaju najveći značaj u razvoju interaktivnosti izmedju potrošača i njihovog okruženja.
Kako zadovoljenje potreba potrošača ima najveći značaj u savremenoj marketing koncepciji, direktni kontakt sa potrebama i željama potrošača otvara velike mogućnosti samih organizacija, koje postoje u službi potrošača nagli razvoj tehnologija krajem XX veka otvorio je neslućene mogućnosti razvoja u marketing poslovanju, u komunikaciji organizacije sa potrošačima i okruženjem i u organizaciji poslovanja samog marketing sektora.
Razvojem mrežnog poslovanja, korišćenjem interneta i World Wide Web – a, brišu se granice izmedju potrošača i organizacija, kako na lokalnom tako i na globalnom nivou. Organizacije su u mogućnosti da na monogo lakši način direktnim kontaktom sa potrošačima istražuju njihove potrebe i želje, takodje uz pomoć tehnologije dodju do mogućih rešenja koja vode ka uspešnom ispunjenju potreba korisnika, dok potrošači imaju potpunu sliku o ponudi koja je dostupna na tržištu , čime im se otvara ceo spektar mogućnosti ka zadovoljenju zahteva i želja najznačajniji proizvod tehnološkog napretka jedne marketing orjentisane oranizacije je primena elektronskog marketinga koji omogućava nastup preduzeća kako na nacionalnom, tako i na medjunarodnom tržištu.
Objavio maricamacapavlovic 30. avgust 2024.
Objavio mare_kv 30. avgust 2024.
Objavio Anastasija25 15. jul 2024.
Objavio cobri999 09. septembar 2024.
Objavio Makimikihaos 03. septembar 2024.
Objavio nvvaske99 03. septembar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.