Odlomak

U promenljivim i konkurentskim društvenim i radnim uslovima profesionalizam baziran na kompetencijama jedan je od suštinskih činilaca garancije kvaliteta i uspešnosti na poslu. Stoga, profesionalni razvoj u svim oblastima delatnosti ima snagu imperativa, a u nauci predstavlja istraživački izazov. Profesionalni razvoj i kompetentnost osnovnoškolskih i srednjoškolskih nastavnika permanentno je aktuelan istraživački problem, a istovremeno i preokupacija obrazovnih politika. Međutim, profesija univerzitetskog nastavnika, uprkos strukturalnoj složenosti ili vi-šedimenzionalnosti, vrlo retko je bivala predmetom naučnih istraživanja, a u obra-zovnoj politici su neke njene dimenzije marginalizovane. U ovom radu predstavljeni su i interpretirani rezultati istraživanja odnosa prema nastavnim kompetencijama (u poređenju sa naučnim) univerzitetskih nastavnika, s ciljem sagledavanja značaja njihovog obrazovanja i usavršavanja za obavljanje nastavničke uloge, odnosno za postizanje kvaliteta nastave.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Pedagogija

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Komentari