E-učenje proširenje kompetencija nastavnika
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Pedagogija
Objavio bratic22 18. septembar 2012. Prijavi dokument
Osnovne metodologije pedagoškog istraživanja
Metodologija u kontekstu naučno-statusnog određenja pedagogije
Veoma bitan deo problema metodologije pedagogoije u neposrednoj je vezi sa njenim naučno-statusnim određenjem. Da bi konkretna oblast saznajnih aktivnosti dobila status nauke, mora da ispuni najmanje tri uslova:
Kad se radi o pedagogiji, može se reći da ona ispunjava sva tri uslova pa je iz tih razloga smatramo naukom. Predmet pedagogije jeste vaspitanje koje se proučava odgovarajućom metodologijom naučnog istraživanja koja je dobrim delom i sl ali u većoj meri i specifična u odnosu na metodologije srodnih nauka. Kad se govori o pomenutoj sličnosti i razlikama, onda se, pre svega, ima u vidu da je u centru vaspitnog procesa čovek u svom totalitetu. Fenomenom ljudskog razvoja u raznim okvirima bavi se niz nauka pa odatle implicira i slično. Metodologije pedagogije sa metodologijom drugih nauka, pr ssvega, na psihologiju, sociologiju, filozofiju, antropologiju…
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.