Personifikacija životra animalnog sveta u romanima Džeka Londona u mlađim razredima osnovne škole
Objavio Seminarski0002 26. avgust 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Pedagogija, Psihologija
Objavio studenti.rs 09. januar 2017. Prijavi dokument
Moskovska psihološka škola smatra da faktori sredine, uključujući tu i vaspitne faktore imaju determinišuću ulogu modifikujući uticaj koji skreće pravac sazrevanja.
Predstavnici Moskovske psihološke škole svoje ideje o odnosu nastave i razvoja nalaze u teorijskim postavkama Vigotskog. Ova je škola istorijski mlađa od Ženevske škole, manje je struktuirana i iza nje stoji znatno ograničeniji broj eksperimentalnih istraživanja. Glavni njen predstavnik na međunarodnom Moskovskom kongresu za naučnu psihologiju bio je P. J. Galjperin.
Škola ističe vodeću ulogu nastave u razgovoru, učenje i nastava proširuju mogućnosti razvoja, a mogu ga i ubrzati. Odrasli koji se bave obrazovanjem treba da imaju u vidu nivo razvoja koji je dostiglo dete, a zatim da ga podstiči, vode ka sledećoj zoni ili zoni bliskog razvoja.
Objavio Seminarski0002 26. avgust 2024.
Objavio Seminarski0002 26. avgust 2024.
Objavio anela73 17. jun 2024.
Objavio MilaSibul 17. jun 2024.
Objavio Nikolic.i_ 17. jun 2024.
Objavio ivananeda 13. jun 2024.
Objavio Makimikihaos 03. septembar 2024.
Objavio maricamacapavlovic 30. avgust 2024.
Objavio maricamacapavlovic 30. avgust 2024.
Objavio cobri999 09. septembar 2024.
Objavio Makimikihaos 03. septembar 2024.
Objavio nvvaske99 03. septembar 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.