E-učenje proširenje kompetencija nastavnika
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Pedagogija
Objavio studenti.rs 20. maj 2019. Prijavi dokument
Posmatranje deteta kroz aktivnosti: slobodne/usmerene
Kao i sva ostala deca M.R. najviše voli slobodne aktivnosti, veoma je maštovit i kreativan i drugari mu uvek pomognu da tu svoju kreativnost izrazi, npr. M.R. je pozvao drugare iz vrtića kod njega da se igraju. On im je dao ideju da naprave „toranj“ od kocki koji će biti visok „40-50metara“. Počeo je da slaže kocku na kocku. Miloš i Petar su mu dodavali kocke koje je on sastavljao na vrh „tornja“ . Ubrzo su im se pridružili Viktor i Jovan. Deca su bila vrlo uzbudjena i počeli su da bodre M. On se u jednom trenutku popeo na stolicu jer nije mogao da dohvati vrh i Petar je držao „toranj“ kako se ne bi polomio. Medjutim, u jednom trenutku „toranj“ se prepolovio i kocke su pale na tepih. Svi su razočarano gledali u njih, ali M. nije odustajao. Rešio je da pokušaju ponovo da naprave i deca su ga podržala.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.