Hibridna i električna vozila
Objavio bojann998 16. april 2024.
Objavio jmilosevic112 15. januar 2014. Prijavi dokument
UVOD
Deca ranog uzrasta osećaju radost kada su uključeni u proces.Odluka šta mogu napraviti i koje će materijale pri tom koristiti može predstavljati njihovu prvu priliku da budu nezavisni prilikom izbora i odlučivanja. Na taj način grade samopoštovanje, jer imaju priliku da izraze šta misle i osećanja.U bogacenju decijeg iskustva I podsticaja razvoja I kretanja planiraju se posebni zadaci,sadrzaji,aktivnosti socijalno emotivnih odnosa,jezickih aktivnosti,aktivnosti dramatizacije I dr. u okviru igre primereni njihovom uzrastu. Rad u malim grupama takođe pomaže deci da vežbaju važne socijalne veštine- kao što su naizmeničan rad, deljenje i dogovaranje.Kada učestvuju u umetničkim aktivnostima sa svojim vršnjacima povratna informacija koju oni daju jedni drugima gradi samopoštovanje učeći ih da prihvate kritičko mišljenje i pohvale od drugih.
Dete je aktivno i koristi svoje tijelo kao “alat” za izražavanje, upoznavanje, ovladavanje i kreiranje u procesu učenja o sebi, drugima i okolini. Radost kretanja ima pozitivnu vrijednost za fizičko i mentalno zdravlje. Istraživanje, rešavanje problema, isprobavanje i kombinovanje, osjećaj uspeha u odgovoru na raznovrsne izazove jesu ključ programa radosti kretanja. Radost pri izražavanju pokreta je velika kada pokreti proističu iz konkretnih potreba koje se mogu zadovoljiti sada i ovdje. Kretanje i radost su od životnog značaja i jedno drugo omogućuju.
Za dete, kretanje bez radosti nema značaja, kao ni radosti bez kretanja. Može se reći da negovanje ove veze čini smisao predškolskog fizičkog vaspitanja.
Kretanje i radost su od životnog značaja i jedno drugo omogućuju. Za dete kretanje bez radosti nema značaja, kao ni radost bez kretanja. Može se reći da negovanje ove veze čini smisao predškolskog fizičkog vaspitanja.
Pokretima i kretanjem se deca različito raduju. Do četvrte godine svoje pokrete i kretanja većina dece uspešno formira, tako da dalji razvoj motorike karakteriše njeno usavršavanje. Pri tome se za svaki period razvoja mogu odrediti sposobnosti u kojima se razvoj pokreta i kretanja ostvaruje (aktuelne sposobnosti).
Radost pri kreiranju pokreta je velika kada su pokreti u funkciji slobodnog izražavanja, otvorenog za izazove koje donose boje, tonovi, glasovi, reči…
Objavio bojann998 16. april 2024.
Objavio Nenad Zivkovic 25. mart 2024.
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.