Odlomak

Završni rad „POCES KREIRANJA BRENDA i primena tržišnog pozicioniranja na slučaju Biljna parfimerija DAMASCENA u Subotici“ je nastao kao rezultat autorovog interesovanja u oblasti brendiranja i pozicioniranja u Srbiji i dužeg upoznavanja sa načinom lansiranja novog brenda na srpskom tržištu. Upoznavajući se sa teoretskim procesom kreiranja brenda i primenom istog u praksi, autor je došao do podataka o načinu na koji se teorija može primeniti u realnoj tržišnoj situaciji.
Ideja autora je da u ovom radu uporedi teoretske postavke sa praktičnom primerom na konkretnom slučaju Biljne parfimerije DAMASCENA u Subotici.
Ovaj završni rad je podeljen u dve celine.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 60 stranica
  • Brendiranje i pozicioniranje Doc. dr Ana B. Bovan
  • Školska godina: Doc. dr Ana B. Bovan
  • Diplomski/master radovi, Skripte, Marketing/PR
  • Srbija,  Beograd,  METROPOLITAN UNIVERZITET - Fakultet informacionih tehnologija   Beograd

Više u Skripte

Komentari