Elektronsko bankarstvo
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Diplomski/master radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 16. decembar 2019. Prijavi dokument
Završni rad „POCES KREIRANJA BRENDA i primena tržišnog pozicioniranja na slučaju Biljna parfimerija DAMASCENA u Subotici“ je nastao kao rezultat autorovog interesovanja u oblasti brendiranja i pozicioniranja u Srbiji i dužeg upoznavanja sa načinom lansiranja novog brenda na srpskom tržištu. Upoznavajući se sa teoretskim procesom kreiranja brenda i primenom istog u praksi, autor je došao do podataka o načinu na koji se teorija može primeniti u realnoj tržišnoj situaciji.
Ideja autora je da u ovom radu uporedi teoretske postavke sa praktičnom primerom na konkretnom slučaju Biljne parfimerije DAMASCENA u Subotici.
Ovaj završni rad je podeljen u dve celine.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.