Odlomak

Autizam je pervazivni poremećaj koji se najčešće manifestuje kroz načine na koje osoba komunicira i kako se odnosi prema drugim ljudima. Češće se javlja kod dečaka, nego kod devojčica. Kod autizma abnormalni razvoj nastaje pre treće godine života, do tada razvoj može delovati skladno. Osobe sa autizmom nemaju kontakt očima, imaju slabo razvijen ili ne razvijen ekspresivni govor, teško uspostavljaju socijalni kontakt, nemaju mogućnost imaginacije stvari. Postoje i neki nespecifični simptomi kao što su fobije, napadi besa, autoagresivnost, poremećaji spavanja i ishrane. Oni vole rutine, loše se snalaze ukoliko se te rutine na koje su navikli promene.TEACCH (Treatment and education of autistic and related communication handicapped children) je pristup koji je nastao 70-ih godina prošlog veka na Univerzitetu Severne Karoline. Osmišljen je kako bi pružio podršku osobama sa poremećajima iz autističnog spektra. Temelj TEACCH pristupa jeste strukturirano podučavanje što podrazumeva izradu odgovarajuće strukture koja je indvidualizirana za svakog učenika.  TEACCH metod može povećati detetovu samostalnost kroz vizuelnu podršku, strukturirano učenje i prilagođavanjem prostora detetovim potrebama.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 11 stranica
  • Osnovi oligofrenologije -
  • Školska godina: -
  • Seminarski radovi, Skripte, Medicina
  • Srbija,  Beograd,  UNIVERZITET U BEOGRADU - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju  

Više u Seminarski radovi

Više u Skripte

Jedan komentar na “TEACCH metod u radu sa decom sa autizmom”

zerinaas zerinaas says:

Bravo! Odlicno napisano, objasnjeno.

Komentari