Odlomak

 

Rast web stranica poput LinkedIn, Google+, MySpace, YouTube, Twitter i Facebook-a je donijelo sa sobom novi način povezivanja sa ciljanom skupinom. Za razliku od mase marketing medija, kao što su štampani oglasi, novine, radio oglasi i TV reklame, u dobu socijalnih medija, marketing omogućava komunikaciju između ponuđača i potrošača.

Ekspanzija društvenih mreža rezultirala je činjenicom da su društvene mreže u današnjoj kulturi postale nezaobilazan dio svakodnevice. Novi korisnici pridružuju se društvenim mrežama zbog posla, oglašavanja, dijeljenja informacija, zabave ili druženja. Marketinška industrija uvidjela je u njima plodno tlo, te su se počeli razvijati različiti načini oglašavanja putem društvenih mreža.

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 33 stranica
  • Poslovno komuniciranje Doc. dr. Belma Buljubašić
  • Školska godina: Doc. dr. Belma Buljubašić
  • Diplomski/master radovi, Skripte, Žurnalistika
  • Bosna i Hercegovina,  Sarajevo,  UNIVERZITET U SARAJEVU Fakultet političkih nauka  

Više u Skripte

Više u Žurnalistika

Komentari