Ponašanje u organizaciji
Objavio goja91 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 02. mart 2017. Prijavi dokument
Dizajniranje odgovarajućeg uslužnog procesa predstavlja ključnu tačku u procesu modifikacije, ili kreiranja nove usluge preduzeća. Uslužni proces mora biti primenjiv u praksi i razumljiv svim zaposlenima na različitim hijerarhijskim nivoima i sektorima u preduzeću, a naročito jasan zaposlenima na prvoj liniji usluživanja, što omogućava da se određena usluga kupcima isporuči na što adekvatniji način.
Kod procesa usluživanja razlikujemo usluge koje podrazumevaju visok nivo učešća, fizičkog kontakta između zaposlenih na prvoj liniji usluživanja i kupaca i usluge koje imaju niži nivo fizičkog kontakta između kupaca i zaposlenih u preduzeću.
Usluge visokog kontakta podrazumevaju visok nivo interakcije između kupaca i zaposlenih. Kod ovakvog tipa pružanja usluga potrošač dolazi u kontakt ne samo sa zaposlenima, već i sa uslužnim ambijentom i opremom samog preduzeća, ali i sa ostalim potrošačima. Kod usluga visokog fizičkog kontakta izgled objekata i lokacija predstavljaju bitne elemente u pružanju usluge, mora se uzeti u obzir ukupno zadovoljstvo potrošača, a proces usluživanja se mora kreirati u skladu sa potrebama kupaca.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.