Stečajni postupak u privrednom društvu
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Diplomski/master radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio studenti.rs 13. jun 2019. Prijavi dokument
Većina marketing istraživanja i operativnih aktivnosti moraju se bazirati na analizi potrošača. Prikupljanje informacija o potrošačima zato predstavlja glavni zadatak marketinga u preduzeću. Drugim rečima, potrošači su glavni element tržišta prema kome su usmereni napori celog preduzeća. Oni su polazna osnova za sve marketing ciljeve, strategije, planove i akcije. Iz tog razloga, neophodno je proučiti proces formiranja potreba, želja, stavova, motiva, sticanja iskustava kod potrošača, kao i faktore okruženja, kao što su društvene grupe, slojevi, socijalna mobilnost,…
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio minche90 18. april 2024.
Objavio dejana1995 15. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.