Odlomak

Razvojem novih tehnologija, i mnogobrojnih promena u sistemu komunikacija, kao posledica javile su se drastične promene u oblasti brendiranja. Da bi bili relevantni i da bi opstali, brendovi moraju na drugačiji način da konkurišu.

Tradicionalni ekonomski modeli koji su zasnovani na ponudi i potražnji, počeli su iz temelja da se menjaju. Korporacije su shvatile da se nove mogućnosti na tržištu ne zasnivaju samo na smanjenju troškova i povećanju profita u okviru datog modela poslovanja, već da će se stvaranje potpuno novih izvora prihoda orijentisati ka inovativnim modelima.

Korporacije širom sveta polako se usredsređuju na izgradnju jačih veza sa njihovim potrošačima, koje karakteriše pre odnos partnerstva, nego klasični zakon ponude i potražnje. Ove promene orijentisaće se na čulni i emocionalni efekat koji proizvod/usluga ostavlja na kupca. Najveći uticaj na potrošačev konačni izbor i cenu koju je spreman da plati imaće upravo ova dva nova pristupa. Stvaranje brendova zasnivaće se na delovanju na više čula, umesto na dva kao do sada, dok će na osnovu asocijacije na aktivirana čula nastati pozitivna reakcija koja izaziva određenu emociju kod potrošača.

 

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Skripte

Komentari