Proizvodnja biljaka u zaštićenom prostoru
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Diplomski/master radovi, Skripte, Marketing/PR
Objavio studenti.rs 31. maj 2017. Prijavi dokument
Razvojem novih tehnologija, i mnogobrojnih promena u sistemu komunikacija, kao posledica javile su se drastične promene u oblasti brendiranja. Da bi bili relevantni i da bi opstali, brendovi moraju na drugačiji način da konkurišu.
Tradicionalni ekonomski modeli koji su zasnovani na ponudi i potražnji, počeli su iz temelja da se menjaju. Korporacije su shvatile da se nove mogućnosti na tržištu ne zasnivaju samo na smanjenju troškova i povećanju profita u okviru datog modela poslovanja, već da će se stvaranje potpuno novih izvora prihoda orijentisati ka inovativnim modelima.
Korporacije širom sveta polako se usredsređuju na izgradnju jačih veza sa njihovim potrošačima, koje karakteriše pre odnos partnerstva, nego klasični zakon ponude i potražnje. Ove promene orijentisaće se na čulni i emocionalni efekat koji proizvod/usluga ostavlja na kupca. Najveći uticaj na potrošačev konačni izbor i cenu koju je spreman da plati imaće upravo ova dva nova pristupa. Stvaranje brendova zasnivaće se na delovanju na više čula, umesto na dva kao do sada, dok će na osnovu asocijacije na aktivirana čula nastati pozitivna reakcija koja izaziva određenu emociju kod potrošača.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.