Obaveze i nadležnosti rukovodioca u javnom sektoru na primeru Direkcije za naknadu štete
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Diplomski/master radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio studenti.rs 22. oktobar 2018. Prijavi dokument
Od svog nastanka, pa do danas uloga i značaj železnice su se menjali na transportnom tržištu. Tako od apsolutnog monopoliste u period od 1850 do 1950 godine, železnički saobraćaj usled razvoja novih vidova saobraćaja gubi monopol na transportnom tržištu (nakon 1950.godine).
U savremeno doba naglasak više nije na izgradnji novih železničkih pruga. One se grade u znato manjem obimu. Uglavnom je to u onim delovima sveta, gde treba kopnom osigurati jeftinij prevoz većih količina tereta u određenom pravcu. Mnogo je značajnije danas prestrojavanje železnice u organizacionom smislu, kako bi bila sposobna da prati zahteve savremene privrede i društva. Kada je reč o unutrašnjem prestrojavanju pod time se podrazumeva modernizacija železnice, sve u želji da u mnogim delovima sveta ovaj oblik transporta ponovo povrati svoju dominantnu ulogu prvog prevoznika.
Prva glava rada govori o istorijskom razvoju, karakteristikama i tipovima železničkog saobraćaja. Druga glava je posvećena transportnom tržištu i položaju železničkog saobraćaja na tom tržištu. Treća glava obuhvata razmatranje razvoja saobraćaja na globalnom nivou, njegovog stanja i najnovijih trendova u razvoju železnice.
Objavio Makimikihaos 25. mart 2024.
Objavio nemanja20 25. mart 2024.
Objavio pupovic95 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.