Značaj maloprodaje u kanalima marketinga
Maloprodaja predstavlja poslednju fazu u kanalima marketinga i odnosi se na realizaciju proizvoda krajnjim potrošačima. Predstavlja oblast koja je vrlo inovativna i u kojoj novi načini maloprodaje nastaju vrlo brzo. Uloga maloprodaje u razvoju ekonomije je vrlo važna, tako da joj se daje značaj kako sa ekonomske strane, tako i sa akademske strane-kao naučoj disciplini. Njeno učešće u ekonomiji raste permanentno. Načini organizovanja maloprodaje su se razvili, tako da danas imamo mnogo različitih organizacija koje se bave maloprodajom.
Preuzimanje skripti je dozvoljeno samo prijavljenim korisnicima.
Registracija je potpuno besplatna!
Više u Ekonomija
Regioni u Srbiji – Ekonomska analiza
- Ekonomska analiza privrednih subjekata
- Beogradska poslovna škola Visoka škola strukovnih studija · Beograd
- 11 stranica
Sistem plaćanja u elektronskoj trgovini
- finansijsko Poslovanje
- Fakultet za poslovnu ekonomiju u Baru
- 16 stranica
Ekonomske funkcije drzave
- ekonomija
- 17 stranica
Više u Skripte
Regioni u Srbiji – Ekonomska analiza
- Ekonomska analiza privrednih subjekata
- Beogradska poslovna škola Visoka škola strukovnih studija · Beograd
- 11 stranica
Beleške za PS
- ps
- UNIVERZITET U BEOGRADU - Arhitektonski fakultet · Alibunar
- 20 stranica
Uvod u knjigovodstvo proizvodnje
- Knjigovodstvo proizvodnje
- 21 stranica