E-učenje proširenje kompetencija nastavnika
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Obrazovanje
Objavio studenti.rs 14. avgust 2018. Prijavi dokument
Pri govornoj komunikaciji koristimo razna sredstva koja su za nas radna a za decu igrovna, pa ih zovemo radno-igrovna. Tu spadaju: igračke, slike, zbirke slika, mape slika, zidne slike. slikovnice, aplikacije, flanelografi, lutke, pozorište senki, CD, DVD, film, televizija, radio, zbirke tekstova iz dečje književnosti i antologije itd., kao što su razne vrste vrteški (stone, zidne, sat-vrteška i sl.), čarobna torba ili kutija, čarobno drvo i sl. tome. Opšti njihov značaj leži u njihovoj funkciji senzornih percepcija (igračke, slike, vizualizaciju na TV), akustičkih percepcija (gramofonska ploča, magnetofon, radio), u funkciji prezentnosti i statičnosti, kao i kinetičkoj. Deca se aktiviraju taktilno (dodir-igračka, slika), motorički (hvata), senzo-motorički (gleda i hvata), vizuelno (posmatra i opaža), akustički (čuje reči sa ploče, filma, RA, TV), akustički i vizuelno (film, TV), a u vežbama razgovora i opisivanja mogu se koristiti i olfaktivna (miris) i gustativna (ukus) čula: voće, čokolada, pomorandža itd.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio bojann998 16. april 2024.
Objavio Nenad Zivkovic 25. mart 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Objavio seminar444 24. april 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.