E-učenje proširenje kompetencija nastavnika
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Diplomski/master radovi, Skripte, Pedagogija
Objavio studenti.rs 26. novembar 2018. Prijavi dokument
Igru je teško definirati s obzirom da je to dinamična aktivnost u kojoj dominira niz predradnji, a koje su ujedno i uslov za izvođenje aktivnosti. Igra kao multifunkcionalna aktivnost stvara napetost, uzbuđenje i ostvaruje se u specifičnim verbalnim i neverbalnim komunikacijama (signali, dogovori, pravila, poruke i zahtevi). Igra je motivisana iznutra, pa je zato uvek slobodna, otvorena i vredna za decu. Dete nije potrebno stimulirati da bi imalo potrebu za igrom. Svrha igre je učenje, trošenje viška energije i relaksiranje, a za dete je ona podsticaj njegovog razvoja, merilo njegove inteligencije. Igrajući se dete stiče znanja i uči ponašanja.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio Emina.dragolj 15. april 2024.
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio Dijana994 25. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.