Sličnosti i razlike između menice i čeka
Objavio kacab 24. april 2024.
Diplomski/master radovi, Skripte, Ekonomija
Objavio jelenamilenkovic123 26. april 2021. Prijavi dokument
Integrisane marketing komunikacije predstavljaju sve oblike komunikacije koje kompanije koriste. Cilj integrisanih marketing komunikacija je da informišu, podsete, objasne, ubede i utiču na stavove i ponašanje potrošača pri kupovini. Marketing komunikacijom kompanije prenose potrošačima informacije o koristima i vrednostima koje kompanija, proizvod ili usluga nude. Neke marketing komunikacije se sprovode na osnovu proizvoda, određivanja cena i politika distribucije. Međutim, kompanije se, pre svega, oslanjaju na svoje promocine aktivnosti kojim prenose poruke tržištu odnosno krajnjim potrošačima.
Više faktora je uticalo na pojavu integrisanih marketing komunikacija. Kao prvo, danas tehnologija i internet mogu da utiču na sve segmente života pa tako i na proces komuniciranja. Postoje dve osnovne skupine faktora koji su posebno doprineli pojavi i razvoju ovog novog koncepta u marketinškom komuniciranju.
Objavio kacab 24. april 2024.
Objavio roska1 24. april 2024.
Objavio ghhjhghjghjgjh 18. april 2024.
Objavio mitrovicm993 24. april 2024.
Objavio Dragica Stanisic 24. april 2024.
Objavio goja91 24. april 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.