Odlomak

Integrisane marketing komunikacije predstavljaju sve oblike komunikacije koje kompanije koriste. Cilj integrisanih marketing komunikacija je da informišu, podsete, objasne, ubede i utiču na stavove i ponašanje potrošača pri kupovini. Marketing komunikacijom kompanije prenose potrošačima informacije o koristima i vrednostima koje kompanija, proizvod ili usluga nude. Neke marketing komunikacije se sprovode na osnovu proizvoda, određivanja cena i politika distribucije. Međutim, kompanije se, pre svega, oslanjaju na svoje promocine aktivnosti kojim prenose poruke tržištu odnosno krajnjim potrošačima.

Više faktora je uticalo na pojavu integrisanih marketing komunikacija. Kao prvo, danas tehnologija i internet mogu da utiču na sve segmente života pa tako i na proces komuniciranja. Postoje dve osnovne skupine faktora koji su posebno doprineli pojavi i razvoju ovog novog koncepta u marketinškom komuniciranju.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

Više u Ekonomija

Više u Skripte

Komentari