Aktivna i pasivna bezbednost vozila u sistemu bezbednosti saobraćaja
Objavio Nenad Zivkovic 25. mart 2024.
Seminarski radovi, Skripte, Obrazovanje
Objavio studenti.rs 11. april 2016. Prijavi dokument
Uvod
U veoma kratkom vremenskom periodu Internet je zauzeo jednu od najznačajnih mesta u oblasti čuvanja, pretraživanja i korišćenja različitih informacija. Razvoj tehnike i tehnologije uticali su i na promene u načinu rada predškolskih ustanova, u vaspitno-obrazovnim sadržajima i odnosu vaspitača i deteta. Sve kvalitetnija primena kompjuterske tehnologije u nastavidovodi do razvoja učenja na daljinu.
Vrste učenja na daljinu dele se na nekoliko grupa: dopisni kursevi, kursevi preko radio ili TV programa, Telekonferencije i videokonferencije, korišćenje računara, internet i WWW.
Pomoću svog jezika, simbolima i vizuelnim znacima, upravljanjem, računar predstavlja sponu između fizičkog iskustva koje dete stiče u interakciji sa okolinom i simboličkog značenja kao rezultata prerade već stečenog iskustva. Omogućuje učenje putem istraživanja i otkrivanja, razvija: sistematičnost, samostalnost, kreativnost, preciznost, strpljivost i utiče na obogaćivanje socijalne interakcije
Zbog mnogobrojnih prednosti korišćenja računara, poslednjih godinasve se veća pažnja poklanja edukaciji budućih vaspitača u pravcu uvođenja informacionih tehnologija u obrazovni sistem.
1. Internet u obrazovanju
Zahtevi modernog doba i razvoj informacione tehnologije zahtevaju promene u čitavom društvu, pa tako i u procesu nastave. Jedan od najvećih iskoraka u promeni klasičnog obrazovnog procesa je upravo elektronsko učenje na daljinu tj. korišćenje Interneta za sticanje znanja, kako osnovnog obrazovanja kod novih generacija naviknutih na interaktivnost koju pružaju kompjuteri i mobilni smart uređaji, tako i kod onih koji su prepoznali prednosti ovakvog sistema za dalje usavršavanje.
Korišćenjem Interneta kod učenika se postepeno razvijaju sposobnosti komunikacije, pronalaženje informacija, kritičkog mišljenja i doživotnog učenja. U procesu iskorišćavanja mogućnosti koje daje Internet učenih shvata da cilj učenja nije prvenstveno da sve zna, već da izgradi sposobnost učenja kako se uči i motivaciju da uči iz unutrašnjih potreba.
Upotreba informacione tehnologije može poboljšati učenje svih učenika, kako onih sa slabijim sposobnostima, tako onih sa nadprosečnim sposobnostima. Upotreba različitih medija u nastavi može informaciju učenicima da učini mnogo privlačnojom. Jedna od osnovnih karakteristika savremene nastave u kojoj se upotrebljava informaciona tehnologija jeste mogućnost aktivacije učenika i njihove samostalnosti u radu. Informaciona tehnologija omogućava učeniku da koristi veći broj izvora informacija i da samostalno istražuju i testiraju svoje hipoteze. Učenici više nisu objekti u nastavi, sada su misaono aktivni i učestvuju u svom obrazovanju.
Savremena informaciona tehnologija i njeno postepeno uvođenje u nastavni proces postiskuje tredicionalni način rada u kome su nastavnik i udžbenik jedini izvori informacija. Ovim se znatno menja uloga nastavnika u nastavnom procesu. Nastavnik postaje organizator, savetnik, evaluator. Promena uloge nastavnika zahteva od njega nova znanja i sposobnosti u oblasti korišćenja novih tehnologija, a sve u cilju podizanja kvaliteta nastave
Objavio Nenad Zivkovic 25. mart 2024.
Objavio ivanicaa7822 25. mart 2024.
Objavio Nikolic.i_ 13. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Objavio DJOKO MEKLAUD 27. mart 2024.
Objavio nejra.16 27. mart 2024.
Objavio bojana.petr 27. mart 2024.
Komentari
You must be logged in to post a comment.