Odlomak

Način na koji ćemo definisati udžbenik ima svoj teorijski i praktični aspekt. Teorijski značaj pitanja šta je udžbenik jeste u tome što je odgovor na ovo pitanje istovremeno i odgovor na pitanje šta je učenje, šta je školsko učenje, kakva je uloga nastavnika i učenika u nastavnom procesu, tj. kako bi trebalo da izgleda efikasan nastavni proces.  U zavisnosti od toga kako definišemo, odredimo šta je udžbenik zavisiće i njegova praktična realizacija u celini: kako izgleda osnovni tekst (vrsta i količina prezentovanog sadržaja), kakvi su i koji dopunski tekstovi, didaktička aparatura, likovno – grafičko uređenje.

No votes yet.
Please wait…

Prijavi se

Detalji dokumenta

  • 42 stranica
  • Sociologija prof.dr Blagica Zlatković
  • Školska godina: prof.dr Blagica Zlatković
  • Diplomski/master radovi, Skripte, Obrazovanje
  • Srbija,  Vranje,  UNIVERZITET U NIŠU - Učiteljski fakultet u Vranju  

Više u Obrazovanje

Više u Skripte

Komentari